Objednávání parfémů online: Takto si můžete objednat parfém na internetu bez vzorku vůně
Tajemství objednávání parfémů online
1. Způsob úspěšného objednání parfému:
"Roky a rutina"
Term and Privacy.
2. Způsob výběru:
Cena napoví
Ty levnější jsou také individuálně vybrané divy mezi vůněmi, ale pokud si nejste jisti, můžete si raději objednat více druhů za lepší cenu a jakmile budete mít dostatek zkušeností, bude pro vás snazší si vybrat a objednat i dražší parfém. POZOR! Dokonce i levné arabské parfémy jsou super silné a vydrží velmi dlouho, na šatech či pokožce až 48 hodin!
Term and Privacy.
Třetí způsob objednání parfému:
Nos našich kolegů vám pomůže!
V názvech zdůrazňujeme, jaké jsou dvě nebo tři hlavní vůně, které jsou nejsilněji cítit, když si parfém nastříkáte na pokožku či oblečení. Nezapomeňte, že stačí 2-3 stlačení, protože jsou tak silné, že pokud použijete více, může vás rozbolet hlava!
Term and Privacy.
Úspěch je zaručený,
který parfém si vyberete a objednáte, oslníte své okolí!

Objednejte si parfém úspěšně!
100% záruka spokojenosti
Často kladené otázky
Jak si mohu objednat?
Objednávku můžete vytvořit na našich webových stránkách, okamžitě ji zpracujeme. Přidejte vybrané zboží do košíku, poté zadejte doručovací adresu a dokončete objednávku. Po vytvoření objednávky obdržíte potvrzovací SMS nebo e-mail. Pokud jste tuto potvrzovací zprávu neobdrželi, Vaše objednávka nebyla dokončena. Kontaktujte prosím naše kolegy na telefonním čísle +420 272 018 197 ve všední dny v době od 09.00 do 18.00 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@galeriesperku.cz
Jak mohu vyměnit šperk, když mi nevyhovuje velikost?
O výměnu šperků můžete požádat po dobu 30 dnů po obdržení zásilky z důvodu neodpovídající velikosti nebo pokud si objednávku jen rozmyslíte. Z hygienických důvodů můžeme vyměnit pouze šperky, které ještě nebyly nošeny (v případě prstenu se zkoušení za nošení nepovažuje). Zašlete nám produkt zpět, ve formuláři pro vrácení uveďte důvod vrácení (nesprávná velikost) a popište požadovanou velikost komentáře. Šperky zdarma vyměníme a bezplatně zašleme kurýrní službou PPL.
Mohu si objednat i telefonicky?
Objednávku můžete zadat i telefonicky. Operátoři Vám rádi pomohou s výběrem šperku a velikosti a také Vám poskytnou informace ohledně parfémů i ostatních produktů. Jsme pro Vás k dispozici na telefonním čísle +420 272 018 197 ve všední dny v době od 09.00 do 18.00, nebo nám můžete napsat na e-mailovou adresu info@galeriesperku.cz
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Pokud chcete zjistit stav doručování Vaší objednávky můžete kontaktovat kurýrní službu na telefonním čísle +420 225 331 500 nebo vložte číslo zásilky do příslušného pole na této stránce www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
Je s každým šperkem posílána také certifikační karta?
Všechny naše šperky s drahokamy jsou dodávány s certifikační kartou, která potvrzuje počet karátů, místo původu a velikost drahokamu. Ke šperkům se zirkonií a pravými perlami není možné vystavit certifikát, protože úředně je možné ověřit pouze drahokamy a polodrahokamy.
Jak mohu objednávku zaplatit? Je možná platba kartou i v hotovosti?
Vaši objednávku můžete zaplatit na dobírku. Kurýr PPL má u sebe i terminál pro platby kartou. Při doručení je tedy možnost uhradit objednávku kartou nebo v hotovosti.
Jak velké jsou kameny ve špercích?
Každý z našich šperků obsahuje různé kameny různých velikostí. Na stránce detailu produktu uvádíme přesné informace o počtu karátů a hmotnosti šperku, a také zde naleznete fotografie šperku a v mnoha případech i video. Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Jsme vám k dispozici.
Mohu zrušit svou objednávku?
Svou objednávku můžete zrušit bez udání důvodu na telefonním čísle +420 272 018 197 ve všední dny v době od 09.00 do 18.00 nebo nám můžete napsat na e-mailovou adresu info@galeriesperku.cz. Mnoho zákazníků svou objednávku, namísto zrušení, raději odloží na později. Doručení můžete odložit až o 30 dní.
Přeji si naplánovat pozdější datum doručení objednávky
Pokud si nezvolíte datum doručení, bude Vaše objednávka doručena během 1-2 dnů od jejího vytvoření. Pokud si chcete doručení naplánovat, vyberte si datum na stránce Košíku, ještě před zadáním doručovací adresy, nebo jej napište do Poznámky k objednávce. Pokud se po zadání objednávky rozhodnete pro pozdější datum doručení, kontaktujte prosím naše kolegy na telefonním čísle +420 272 018 197 ve všední dny v době od 09.00 do 18.00 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@galeriesperku.cz
Obdržel(a) jsem e-mail, že můj balíček je na cestě, ale u PPL píší, že balíček ještě nebyl předán.
Vaše produkty začneme balit ihned po dokončení objednávky. Pak je předáme kurýrní službě PPL a zašleme vám e-mail s údaji pro sledování zásilky. Balíček se v systému PPL objeví až za několik hodin. Pokud svůj balíček na stránce sledování PPL nevidíte ani den po e-mailovém oznámení, kontaktujte nás na čísle +420 272 018 197.